dinsdag 9 maart 2010

Kinshasa - video

Para os Brasileiros que lêem o meu blog, "desculpe", mas vou escrever nesse 'blog' uns semanas em Holandês ou Francês sobre minha filmagens no Congo.

Er is veel duiding nodig om het probleem van de kindheksen in Kinshasa te begrijpen. Deze video heb ik gemaakt om dààr op tv uit te zenden. Toen ik gisteren vertrok hadden 8 zenders hem al uitgezonden met extra interviews met de acteurs en zelfs één keer met mij er bij als Mundele :-) Daarnaast wordt hij als dvd verspreid in de omgeving van Kabila, onze ultieme hoop is dat de president hem ook ziet en budget vrij maakt om ook in de provincies te spelen. De video richt zich dus niet tot een Europees publiek, maar wie Frans verstaat is weet hier mee waar die Basal`ya Bazoba voor staat.
De komende weken werk ik aan het verhaal zoals ik het voor een niet-Congolees publek graag wil vertellen.
A suivre sur ce blog.

Geen opmerkingen: